Kod autoryzujący PIN dla supportu

Podczas kontaktowania się z nami w celu uzyskania pomocy technicznej, konsultant może zwrócić się z prośbą o Kod Autoryzujący PIN, który jest niezbędny do weryfikacji obsługiwanego Klienta.

Kod autoryzujący PIN dla supportu hostingu znajduje się na stronie głównej Panelu Klienta w sekcji Support PIN - kod autoryzujący.

Kod PIN generowany jest na okres 1 godziny czasu i w każdej chwili można go zresetować.

Kody autoryzujące generowane są w celu możliwości wykonania weryfikacji kontaktującego się z nami Klienta.

Podczas procesu weryfikacji Klienta, konsultant może prosić również o podanie adresu email Konta Klienta.

Zalecamy szczególną ostrożność podczas przekazywania kodu PIN osobom trzecim, ponieważ osoba posługująca się aktywnym numerem PIN może wyrządzić nieodwracalne szkody związane ze zleconymi do działu technicznego Hostinguj zmianami konfiguracji posiadanych usług.

  • pin, kod, autoryzujący
  • 3 - liczba Klientów dla których te informacje okazały się pomocne
Czy ta informacja była pomocna?

Powiązane artykuły

Adresy serwerów DNS Hostinguj.pl

Aby przekierować domenę na nasze serwery dns Hostinguj prosimy skonfigurować i użyć poniższych...

Rejestracja i logowanie

Rejestracja nowego Konta Użytkownika w firmie Hostinguj oferującej hosting, domeny, serwery i...

Uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA)

Uwierzytelnianie dwuskładnikowe dodaje do logowania dodatkową warstwę ochrony przy pomocy...

Darmowe certyfikaty ssl dla domen i subdomen

Darmowe certyfikaty ssl Let's Encrypt są automatycznie instalowane dla każdej podpiętej domeny...

Uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA)

Uwierzytelnianie dwuskładnikowe dodaje do logowania dodatkową warstwę ochrony przy pomocy...